בשעה טובה יש לנו אירוע משמח ואנו מתרגשים לקראתו ומתכוננים אליו בכל דרך אפשרית. את הקייטרינג כבר סגרנו, לתקליטן טוב שיקפיץ את האירוע כבר דאגנו, אפילו זרי סוכריות ושוקולדים הוספנו לאירוע, רק שיהיה הכי מיוחד והכי שמח. אבל אפשר לקחת את האירוע עוד צעד אחד קדימה, להוסיף עוד משהו מעניין ומיוחד,  ולהכניס גם מסך עשן.

איך ואיפה ניתן לשלב אותו?

מסך עשן ניתן לשלב במספר דרכים. דוגמה אחת היא חתן וכלה בכניסתם לחופה: ישנם זוגות שרוצים שההליכה שלהם לחופה תהיה תוך אוירה "קדושה". בשביל ליצור אוירה זו הם דואגים שתהיה מוזיקה מתאימה שתכלול שופרות וכן קריין שישמע כמו "בת קול" וכל האירוע ייראה כמו "מעמד הר סיני", אם נוסיף לכל ההפקה הזו גם מסך עשן האפקט יועצם מאוד ויוסיף לאווירה ולתחושה המיוחדת. אפשרות נוספת לשילוב מסך עשן היא בריקוד החתן והכלה, ניתן להוסיף עשן נמוך ולבן בכל האולם, מה שיגרום לתחושה ולמראה כאילו החתן והכלה רוקדים את הריקוד הראשון שלהם על ענן. אין ספק שזה יוסיף לתחושה הרומנטית ולהתרגשות הצופים בריקוד. מסך עשן ניתן לשלב גם בהופעות ובאירועים ציבוריים, בהופעות רוק לדוגמה מסך העשן הוא דבר נפוץ ומוסיף מאוד לאווירה הרועשת והשמחה. כמעט בכל אירוע שרוצים ליצור בו אווירה מיוחדת ואחרת מסך עשן יכול לעשות את העבודה.

איך בוחרים חברה שעושה את זה?

ישנם מספר דברים שאנו צריכים לקחת בחשבון כשאנו בוחרים חברה או מפעיל של מסכי עשן. הדבר הראשון כמובן הוא בטיחות, בתחום זה כמו הרבה תחומים אחרים בטיחות היא הדבר הראשון שאנו צריכים לוודא וזה על ידי בקשה מהמפעיל לראות אישורים המאשרים שהעשן שהוא מפעיל הינו בטוח וכן את שאר האישורים שישנם. בנוסף, נסיון המפעיל יהיה חשוב גם בשביל לוודא את רמת הבטיחות וגם בשביל שהעשן יהיה אכן מרהיב. אף אחד לא רוצה לתת למפעיל כלשהו להפעיל בפעם הראשונה מסך העשן דווקא באירוע שלו ולכן הדרך הטובה ביותר היא המלצות. בנוסף, ניתן גם לבדוק באינטרנט, האם יש למפעיל אתר המכבד את עצמו? ברוב המקרים חלטוריסטים לא ישקיעו באתר אינטרנט רציני לעומת המקצוענים שכן ישקיעו.

למה דווקא סער לייזר?

בדיוק בגלל כל מה שהזכרנו כאן. אמינות, איכות, מקצוענות והכי חשוב – בטיחות. חברה של מעל  20 שנה חייבת מן הסתם לדעת מה היא עושה ולהיות בעלת ניסיון רב בתחום ובעלת המלצות רבות.