לקחת את האירוע שלך צעד נוסף קדימה

אירועים כדוגמת חתונה, בר מצווה, יום הולדת ועוד לא מתרחשים אצלנו כל יום. מי מאיתנו לא יעשה הכול כדי שהאירוע שלו יהיה אירוע שייזכר על ידי המוזמנים עוד זמן רב? אנחנו משקיעים את מיטב זמננו וכספינו באולם אירועים מרשים, אוכל טוב, מוזיקה מקפיצה, הכול כדי שיהיה הכי מיוחד. אבל אם אנחנו רוצים לקחת את האירוע עוד קצת קדימה, לעשות משהו שישאיר את המוזמנים המומים ולהדביק אותם לכסא, מופעי לייזר יכולים להיות התשובה.

לאילו אירועים מתאימים מופעי לייזר?

כעיקרון מופעי לייזר יכולים להתאים לכל סוג של אירוע משמח. במופעים הללו ניתן להתאים מראש את המיצג לדרישות מזמיני האירוע. מה זה אומר? לדוגמה, אם ישנו אירוע כלשהו של חברה, מזמיני האירוע יכולים לבקש שבמהלך האירוע יוצג לוגו החברה על ידי קרני הלייזר. דוגמא נוספת, בחתונה יכולים מזמיני מופע הלייזר לבקש שלכל אורך האירוע יהיו קרני לייזר מעל רחבת הריקודים בכיתוב: "מזל טוב". ועוד כהנה וכהנה דוגמאות.

מה יש במופע עצמו?

כפי שציינו המופע עצמו הינו בהתאם לבקשת המזמינים. המופע יכול להיות משולב במוזיקה ובפירוטכניקה שיכולים לקחת אותו בכמה רמות קדימה. המופע יכול להיות אך ורק מופע לייזר הכולל יצירת צורות מרהיבות בצבעים שונים, כיתובים שונים, וכל דבר אחר שעולה בדעתם של המפעילים או המזמינים.

אחד מהדברים היותר נפוצים שמוזמנים בדרך כלל הינה "מנהרת לייזר". מנהרת לייזר הינה מעין מנהרה שנוצרת בזמן האירוע על ידי הקרניים ויוצרת חלל מרהיב ביופיו ובצבעוניותו. את המנהרה הזאת ניתן "למקם" בכניסה לאירוע, והמוזמנים יכולים לעבור בתוכה וליהנות ממשהו אחר ממה שהם מכירים. אפשרות נוספת לשימוש במנהרה כזו היא בחתונה, יש כאלו הבוחרים לעשות את כניסת החתן והכלה בתוך מנהרה כזו מה שבהחלט יוצר כניסה ייחודית מהכניסות שהורגלנו אליהן.

למה דווקא "סער לייזר"?

נכון, ישנן מספר חברות בארץ אשר נותנות שירותים של מופעי לייזר, מי טובה יותר ומי פחות. אנחנו יודעים לעשות את זה בצורה המקצועית ביותר והייחודית ביותר. בנוסף, אצלנו הדגש הוא על איכות בהתאם לתקציב, גם אם התקציב שלך מוגבל אנחנו נדאג להוציא ממנו את המקסימום. אם תמיד חלמת שהאירוע של יהיה אחר, אנחנו נדאג שהוא יהיה כזה גם אם בתקציב מוגבל יחסית. אצלנו בסער לייזר מבינים שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו אותו הדבר אבל עדיין נרצה שהאירוע שלך יהיה הכי מיוחד והכי נוצץ. מאות אירועים במהלך השנים הפכו את הצוות של סער לייזר, לצוות המקצועי ביותר בארץ אשר יתפעל את האירוע בצורה מושלמת.

אם אתם מחפשים את המומחים בתחום, הגעתם למקום הנכון!